بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتخاب تیم نفت حامل پیامهای خوبی برای هواداران بود

http://www.esteghlaltehranfc.com/esteghlal_content/media/image/2012/08/3435_orig.jpg

انتخاب بازی دوستانه با نفت تهران؛گویای اعتماد به نفس،جسارت و توانایی بالای تیم امیر بود

معمولا اکثر تیمها برای دور نشدن از شرایط آمادگی و قرار گرفتن بازیکنانشان در شرایط بازی در بین تعطیلاتی که اجبارا به آن تن داده اند،از بازیهای تدارکاتی بین هم استفاده می کنند.لذا مربیان هر تیم با توجه به بازیهای ابتدای خود بعد از تعطیلات ناخواسته لیگ،سعی می کنند با تیمهای بازی تدارکاتی خود را هماهنگ کنند که به روش و نوع سیستم تیمی که قرار است بازی آتی خود را برابرش برگزار کنند،تقریبا مشابه باشد و یا اینکه با انتخاب تیمهای به مراتب آماده بازیکنان خود را مورد محک جدی قرار بدهند.از طرف دیگر مربیانی هستند که بازی با تیمهای ضعیف تر و سطح پایین را برای بازی تدارکاتی با تیمشان برمی گزینند تا با برد احتمالی در آن بازی هم کسب روحیه بکنند و هم بازیکنانشان مورد آسیب های ناشی از این نوع بازیها که امتیازی برایشان در بر ندارد،قرار نگیرند.
مع الوصف؛سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای اینکه بازیکنانشان از شرایط بازی کردن خارج نشوند بازی های تدارکاتی برای تیمشان در نظر گرفتند.
استقلالی ها تیم خوب و جوان نفت تهران را برای بازی تدارکاتی انتخاب کردند و پرسپولیسی ها تیم لیگ یکی نیروی زمینی را!اینکه امیر قلعه نویی تیم خوب و آماده نفت را برای بازی دوستانه انتخاب می کند و در عوض سرمربی سرخها  به بازی با تیمی که به مراتب ضعیفتر از تیم خودش رضایت می دهد،خودش گویای اطمینان سرمربیان دو تیم به قدرت واقعی و فعلی مجموعه خود می باشد.
امیر قلعه نویی با برگزیدن تیم نفت برای بازی دوستانه نشان می دهد که به قدرت تیمش و توانایی بازیکنانش در غیاب ملی پوشانش بسیار اعتماد و اعتقاد دارد و از اینکه تیمش در مقابل تیمی که قبل از تعطیل شدن مسابقات به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی،توانسته بود در آبادان و در گرمایی بسیار بالای این شهر جموبی با نتیجه 6 بر 2 حریفش را شکست دهد،هیچ هراسی نداشته وپی مصدومیت بازیکنانش را در مقابل بازیکنان با انگیزه و جوان حریف را بر تنش مالیده است.لذا با توجه به توضیحات فوق استقلال در برابر تیم آماده نفت تهران با نتیجه دو بر صفر شکست می خورد و یکی از بازیکنان خود را به علت مصدومیت تا چند هفته ای از دست می دهد.اما از آن طرف خوزه مانوئل که مشاهده کرده تیمش حتی با حضور بازیکنان ملی پوشش در شرایط آرمانی  و مطلوبی قرار ندارد،بازی با تیم لیگ یکی را برای محک زدن بازیکنان ذخیره خود انتخاب می کند و در نهایت هم موفق به شکست دادن این تیم لیگ یکی می شود.
پس با این توضیحات می توانیم یک نتیجه منطقی بگیریم و آن این است که؛امیر قلعه نویی از تیمش و یا تیم تر شدن مجموعه فعلی استقلال بسیار خوشبین است و می داند بازیکنانی که در اختیار دارد،توانایی بیشتری از چیزی که تا به حال نشان داده اند،دارند.اینکه قلعه نویی با علم به عواقب شکست و مصدوم شدن بازیکنانش قبل از شهرآورد سنتی،باز هم تیم سخت نفت تهران را که سال قبل جز پنج تیم ابتدای لیگ برتر قرار گرفته بود را برای بازی دوستانه با تیمش انتخاب می کند و با این انتخاب خود،به هواداران تیمش پیامهای خوبی مخابره می کند و خطاب به هواداران دل نگران تیمش با زبان بی زبانی می گوید،برای دیدن نمایش همین تیم و بازیکنانی که هنوز شما را از مشاهده یک بازی زیبا سیراب نکرده،یک مقدار باید صبر کرد و صد البته به وی و تیمش باید اعتماد بیشتری کرد.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت16:20---29 مرداد 1391
آقای حیدری هر کاربری حق داره نظر خودش را حتی در صورت مخالف بودن و چرت دانستن هر وبلاگی بیان کنه!اما باید مودبانه و با زبان خوش حرفهایش را بزنه!من هنوز کامنت این آقا را نخواندم و واقعا متاسفم که همکاران بنده آنرا تایید کردند و دیگر حذف کردن آن کار خارج از عرف هستش!اما میدونم این آقا هنوز یک لگد به جای حساس گربه هم نزده و می خواهد با بزرگتر از خودش کل کل بکنه! بنده اینقدر بیکار نیستم که جواب پیامهای همچون این کاربران را بدهم.اگر هم در این یک ماه اخیر در این سایت فعالیتم یک مقدار بیشتر شده بود فقط بخاطر کم شدن مشغله های کاری و شخصیم بوده و تا چند روز آینده شاید فعالیتم فقط به قرار دادن وبلاگهای که باید برای .....بنویسم در این سایت ختم بشه! این مطلب بنده را سه خبرگزاری معتبر که یکی از آنها اصلا به تیم استقلال ربطی نسبت و یا عرقی نداره در سایت خود قرار داده،حالا این .......

بهنام حیدری
ساعت16:20---29 مرداد 1391
اقا امیر دمت گرم.چرا با اونایی که احساسی حرف میزنن کل کل میکنی.بذار خوش باشن. زنده باد استقلال..............

امیر خادم
ساعت16:19---29 مرداد 1391
هر وقت یاد گرفتی با بزرگتر خودت درست حرف بزنی،آنوقت ادعای ادب و بزرگی کن!کامنتهای کسانی چون شما را دوستان من بعضی از اوفات که بنده مشغول فعالیت در سایت دیگری هستم را تایید می کنن!پس فقط بخاطر همون دو سطر اولی که سر سری خواندن،این جواب را برایت می نویسم، آقا پسر یادت باشه جواب های هوی!!!هر وقت ادب چگونه کامنت نوشتن را یاد گرفتی صحبت از سن و سال کن! برای من اصلا مهم نیست که امثال تو چگونه در موردم قکر می کنند! ای همه کسانیکه پشت سر من حرف می زنید!!! عاشقتونم که اینقدر درگیر من هستید!!!!!!!

امیر خادم
ساعت16:19---29 مرداد 1391
شکست تیم نفت تهران مقابل پیکان در هفته پنجم! تیم نفت تهران در حالی که در یک بازی تدارکاتی مقابل استقلال با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده بود، بازی هفته پنجم خود را مقابل پیکان واگذار کرد! تحلیل:به نظر بنده تمام انرژی بازیکنان نفت در بازی با استقلال کاملا تخلیه شده بود و عواملی چون خستگی و دوندگی و انگیزه بسیار بازیکنان نفت در دیدار مقابل استقلال با اضافه شدن مقداری چاشنی غرور به بازیکنان جوان این تیم،باعث رقم خوردن همچین شکستی شده بود! خال باید دید استقلالی ها بجز باختن نتیجه و مصدوم شدن میداوودی در بازی دوستانه با نفت آیا چیز دیگری را هم باخته اند یا برعکس به بردی خوب از نتیجه حاصله دست پیدا کرده اند!؟

امیر خادم
ساعت16:18---29 مرداد 1391
قابل توجه سینا سهرابی: شکمت بره!! مگه تو اونجا بودی!!و موقعیتهای بازیکنان نفت را دیدی!!؟ در ضمن چه ربطی داشت به موضوع وبلاگ من!؟و جسارت امیر قلعه نویی!؟مگر تیم شما قبل از آغاز فصل دو تا دو تا از آلمینیوم هرمزگان و صبا باتری با همه ملی پوشانش می خورد کسی در مورد نتیجه بازی دوستانه حرفی میزد!؟ الحمدالله فکر کنم از نتیجه بازی دیشب تیم نفت تهران با پیکان اطلاع پیدا کردی!آره داداش بازی خودش را مقابل پیکان واگذار کرد!میدونی چرا...!؟چون تمام انرژی بازیکنانش در بازی با استقلال تخلیه شده بود و عواملی چون خستگی و دوندگی و انگیزه بسیار بازیکنان نفت در دیدار مقابل استقلال تحلیل رفته بود و با اضافه شدن مقداری غرور به بازیکنان جوان این تیم،این نتیجه شکست برایشان رقم خورد! برو ....چند تا مطلب فنی بخوان و بعد بیا اظهار نظر کن!

سینا سهرابی
ساعت16:17---29 مرداد 1391
برو بابا !!!نمیگی 2تا خوردین 2تام نخوردین(یه گل سالم و یه پنالتی و یه عالمه موقعیت).از اون طرف حتی یه موقعیتم نداشتین.حالت خوشه ها!

ایمان ستار
ساعت16:16---29 مرداد 1391
در مورد استقلال نظری ندارم ولی در مورد پرسپولس خیلی طبیعیه که در شرایطی که پرسپولیس در جدول اوضاع و احوال خوبی نداره و به خاطر نتایج ضعیف تحت فشار هست و از طرفی 8 بازیکن اصلی خودش رو در اختیار نداره برای بازی دوستانه دنبال تیم لیگ یکی بره تا هم بتونه از بازیکن جوان و ذخیره راحت تر استفاده کنه و هم با یه برد احتمالی یه خرده از فشارها کم کنه و تیم رو از نظر روانی در شرایط ایده آل تری برای بازیهای رسمی قرار بده .

فهيمه
ساعت11:21---27 مرداد 1391
امير؛ يرکوويچ نفت تهرانه؟پاسخ:نه نام بازیکن را به اشتباه خبرگزاریها یرکوویچ نوشته بودند!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1391برچسب:بازی ندارکاتی,شکست,مصدومیت,استقلال,پرسپولیس,امیر قلعه نویی,خوزه مانوئل, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com